Hiina e-kaubandushiiu Alibaba nõunik Porter Erisman arvab, et kaupmehed Eestis ja mujal Ida-Euroopas peaksid ideid hankima pigem Hiinast kui Amazoni-sugustelt, sest e-kaubanduse tuleviku näitab kätte just Hiina.

- Hiina e-kaubandushiiu Alibaba nõunik Porter Erisman on kindel, et e-kaubanduse tuleviku näitab kätte Hiina.
- Foto: elhorizonte.mx
"Kui keegi tahab õppida
e-kaubanduse ajaloost, siis tasub uurida
Amazoni ja
Ebay'd. Kui aga tahate aimu saada, mida toob e-kaubanduse tulevik, siis tasub uurida seda, mis toimub
Hiinas," ütles Erisman.
Omniva toob Alibaba ekspresidendi Porter Erismani 14. oktoobril esinema Kaubanduse Aastakongressile, kus Erisman räägib sellest, kuidas Alibabast sai maailma suurimaid kaubandusettevõtteid.
14. oktoobri õhtul saab Coca-Cola Plazas vaadata dokumentaalfilmi "Crocodile in the Yangtze". Kongressil osalejatele on filmiseanss programmi osa.
Tutvu kaubanduse aastakongressi kavaga. Kuni 4. augustini on kongressil osalemine soodushinnaga 219 eurot (km-ga 262,80). Registreeru SIIN.
Porter Erisman esineb 15. oktoobril Pärnu Turunduskonverentsil. Tutvu kavaga ja registreeru juuni lõpuni soodushinnaga: Pärnu Turunduskonverents 2015
Paljud Euroopa firmad üritavad Hiinas kanda kinnitada, aga vähestel on see õnnestunud. Miks on see nii raske ja mida soovitate Eesti ettevõtjatele, kes Hiina turule minna soovivad?
E-kaubanduse firmade puhul olen märganud seda, et Lääne ettevõtted proovivad kasutada sama ärimudelit ja tehnoloogiat, mis tõi edu Läänes, ka Hiinas. See on suur viga.
Ma soovitan Hiina turust huvitatud ettevõtetel mitte kopeerida oma seniseid mudeleid, vaid alustada nullist. Alustada tuleb Hiina tarbija tundmaõppimisest ja siis sellele oma äri üles ehitada. Võib-olla saab kasutada midagi, mis Läänes edu tõi, aga alati see ei õnnestu.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!